Nawigacja
Tryb pozakonkursowy (na podstawie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
Organizacja pozarządowa może uzyskać dotację z pominięciem konkursu na podstawie uproszczonej formy zlecania realizacji zadań publicznych tzw. „mały grant”.
Zasady udzielania dotacji:
- wysokość dofinansowania zadania nie może przekroczyć 10 000 zł,
- zadanie nie może być realizowane dłużej niż 90 dni,
- ta sama organizacja w danym roku kalendarzowym nie może otrzymać więcej niż 20 000 zł,
- na „małe granty” miasto nie może przeznaczyć więcej niż 20% dotacji planowanych w roku budżetowym na realizację zadań publicznych przez NGO.
Oferta musi zostać złożona na właściwym wzorze, który określony jest w rozporządzeniach do ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Zalecamy składanie oferty za pomocą generatora wniosków „WITKAC” udostępnionego na stronie witkac.pl. Wersję papierową oferty, wydrukowaną z generatora wniosków „WITKAC”, należy dostarczyć do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1, pok. nr 4, w ciągu 7 dni od złożenia oferty w generatorze. Dopuszczamy składanie oferty drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy ePUAP, e-doręczenia.
Oferta musi zostać podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. W przypadku korzystania z platformy ePUAP, e-doręczenia należy opatrzyć ofertę oraz każdy z załączników podpisem kwalifikowalnym lub podpisem zaufanym.
Oferty złożone tylko w generatorze wniosków WITKAC nie będą rozpatrywane.
Wymagane załączniki: aktualny odpis z rejestru (za wyjątkiem KRS), wyciąg z ewidencji (z okresu 3 miesięcy poprzedzających złożenie oferty) lub inny dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących oraz aktualny statut, w przypadku gdy organizacja nie podlega obowiązkowi wpisu do KRS.
W przypadku składania kopii dokumentów muszą być one potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez jedną z osób mających prawo do reprezentacji Oferenta na każdej ze stron.
Oferent zobowiązany jest do zamieszczenia w treści oferty informacji, w jaki sposób zapewniona będzie podczas realizacji poszczególnych działań dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie minimalnym, zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze architektonicznym, cyfrowym i komunikacyjno-informacyjnym. W indywidualnych przypadkach, gdy oferent nie ma możliwości zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zobowiązany jest zapewnić takim osobom dostęp alternatywny.
Zobowiązanie oferenta do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie realizowanego zadania publicznego stanowi jedno z kryteriów formalnych weryfikacji ofert.
Wymagamy wkładu własnego w wysokości min. 10% całości zadania.
Po wpłynięciu oferty i uznaniu celowości realizacji zadania oferta zamieszczana jest na 7 dni w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej, w tym czasie każdy zainteresowany może zgłosić swoje uwagi co do oferty.
Po upływie tego czasu i po rozpatrzeniu uwag zawierana jest (bezzwłocznie) umowa o realizację proponowanego zadania.
Oferty złożone w trybie art. 19a ustawy
Podstawa prawna
Kontakt
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. +48 25 759 53 00, 11 fax +48 25 758 40 25 e-mail boi@umminskmaz.pl www.minsk-maz.pl |
Pracujemy: Kasa Urzędu Miasta przyjmuje: płatności bezgotówkowe: płatności bezgotówkowe i gotówkowe: |
Portal Usług Elektronicznych: https://e-minskmaz.pl
Informacja o sposobach komunikacji - kliknij