Nawigacja
AKTUALNOŚCI STYCZEŃ 2021
Informacja o przyjmowaniu wniosków o dofinansowanie usuwania azbestu
Dbając o ekologię i właściwy stan środowiska, w 2021 r. planujemy złożyć wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o dofinansowanie zadania pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie województwa mazowieckiego”.
O dofinansowanie mogą ubiegać się właściciele nieruchomości położonych w Mińsku Mazowieckim (osoby fizyczne) nieprowadzący działalności gospodarczej.
W związku z powyższym właściciele nieruchomości zainteresowani dotacją, planujący usunięcie azbestu, powinni złożyć wniosek o dofinansowanie tego zadania. Wniosek do pobrania zamieszczony jest na stronie internetowej http://www.bip.minsk-maz.pl w zakładce: Wykaz usług świadczonych przez Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki/ Wydział Gospodarki Komunalnej/Wniosek o dofinansowanie zadania polegającego na zdjęciu, zabraniu i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest.
Wniosek należy złożyć w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Mińsk Mazowiecki,
ul. Konstytucji 3 Maja 1, pokój 217, w godzinach pracy Urzędu.
Kontakt
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. +48 25 759 53 00, 11 fax +48 25 758 40 25 e-mail boi@umminskmaz.pl www.minsk-maz.pl |
Pracujemy: Płatność bezgotówkowa w kasie Urzędu Miasta
|
Portal Usług Elektronicznych: https://e-minskmaz.pl
Informacja o sposobach komunikacji - kliknij