Nawigacja
Dokumenty niezbędne przy składaniu wniosku na MKDR
Składając wniosek o wydanie Karty, wnioskodawca okazuje oryginały lub odpisy dokumentów potwierdzających prawo do jej posiadania:
- w przypadku rodzica/opiekuna prawnego – dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz oświadczenia o zamieszkiwaniu w Mińsku Mazowieckim lub dokumentu poświadczający wskazanie Miasta Mińsk Mazowiecki jako miejsca zamieszkania w zeznaniu podatkowym za ostatni rok podatkowy, a w przypadku, gdy nie upłynął termin złożenia zeznania podatkowego za ostatni rok podatkowy - dokumentu odnoszącego się do roku poprzedniego;
- w przypadku dzieci w wieku poniżej 18. roku życia – odpisu aktu urodzenia lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, w szczególności ważnej legitymacji szkolnej;
- w przypadku dzieci w wieku powyżej 18. roku życia do 24. roku życia kontynuujących naukę – dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz legitymacji potwierdzającej pobieranie nauki;
- w przypadku dzieci umieszczonych w rodzinie zastępczej – prawomocnego postanowienia o umieszczeniu w rodzinie zastępczej.
Do pobrania – aktualne wnioski
Kiedy odebrać MKDR?
Wniosek o wydanie Karty rozpatrywany jest w ciągu miesiąca od daty jego złożenia wraz z wymaganymi dokumentami.
Przy odbiorze Karty uprawniony otrzyma aktualny katalog przysługujących ulg i zwolnień.
Kontakt
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. +48 25 759 53 00, 11 fax +48 25 758 40 25 e-mail boi@umminskmaz.pl www.minsk-maz.pl |
Pracujemy: Płatność bezgotówkowa w kasie Urzędu Miasta
|
Portal Usług Elektronicznych: https://e-minskmaz.pl
Informacja o sposobach komunikacji - kliknij