Miasto Mińsk Mazowiecki

Nawigacja

AKTUALNOŚCI LUTY 2021

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie zaprasza do skorzystania z dofinansowania do kosztów nauki dla osób z niepełnosprawnościami

UWAGA STUDENCI

         Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie zaprasza do skorzystania z pomocy w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym w ramach modułu II pilotażowego programu „Aktywny Samorząd” realizowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnościami.

            Z programu mogą skorzystać osoby, które:

  • posiadają znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności,
  • pobierają naukę w szkole policealnej, kolegium lub w szkole wyższej (studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, studia podyplomowe lub doktoranckie prowadzone przez szkoły wyższe w systemie stacjonarnym /dzienny lub niestacjonarnym/wieczorowym/zaocznym lub eksternistycznym, w tym również za pośrednictwem Internetu).

            W module II programu nie mogą uczestniczyć osoby z niepełnosprawnościami, które posiadają wymagalne zobowiązania wobec PFRON lub wobec Realizatora programu.

Wnioski można będzie  składać w wersji elektronicznej poprzez platformę SOW: https://sow.pfron.org.pl/ lub w wersji papierowej w siedzibie PCPR, przy ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, tel. (25)756-40-23.

Druki wniosków dostępne będą w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mińsku Mazowieckim oraz na  stronie internetowej PCPR: http://www.pcpr-minskmaz.pl/.

Do złożenia wniosku w formie elektronicznej wymagany jest podpis elektroniczny lub profil zaufany na platformie ePUAP. W przypadku składania  wniosku drogą elektroniczną poprzez platformę SOW załączniki należy pobrać i w formie scanu dołączyć poprzez platformę SOW w trakcie składania wniosku.

Szczegółowe informacje dot. programu znajdują się na stronie internetowej www.pfron.org.pl.
Portal informacyjny System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON (SOW) znajduje się na stronie PFRON:  http://ww6.pfron.org/

Termin składania wniosków upływa:

  • dnia  31  marca 2021 r. (dla wniosków dotyczących roku akademickiego 2020/2021),
  • dnia 10 października 2021 r. (dla wniosków dotyczących roku akademickiego 2021/2022).
  • Chłopak na wózku inwalidzkim, uśmiecha się, logo Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Kontakt

Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki
ul. Konstytucji 3 Maja 1
05-300 Mińsk Mazowiecki
tel. +48 25 759 53 00, 11
fax +48 25 758 40 25

e-mail boi@umminskmaz.pl
sekretariat@umminskmaz.pl

www.minsk-maz.pl
www.bip.minsk-maz.pl

 

 

 

 

Pracujemy:
poniedziałek / wtorek / czwartek
w godz. 8.00 - 16.00
środa 8.00 - 17.00
piątek 8.00 - 15.00

Kasa Urzędu Miasta przyjmuje:

płatności bezgotówkowe:
w poniedziałek, wtorek i czwartek w godz. od 8.00 do 15.00
w piątek w godz. od 8.00 do 14.00

płatności bezgotówkowe i gotówkowe:
w środę w godz. od 8.00 do 15.30    

Portal Usług Elektronicznych:  https://e-minskmaz.pl 

Informacja o sposobach komunikacji - kliknij

Mapa dojazdu

Mapa dojazdu

[obiekt mapy] Mapa dojazdu do urzędu miasta w mińsku mazowieckim