Nawigacja
AKTUALNOŚCI LISTOPAD 2021
Szkolenie dla organizacji pozarządowych na temat ustawy o dostępności.
Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie ustawa o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w kontekście współpracy samorządu i organizacji pozarządowych.
Podczas spotkania zostanie przekazana wiedza w zakresie obowiązujących przepisów ustawy o dostępności.
Podczas zajęć poinformujemy, w jaki sposób przepisy o dostępności wpływają na realizację zadań zleconych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz ustawy o sporcie. Podpowiemy, w jaki sposób realizować wymagania ustawy, realizując zadania publiczne.
Szkolenie poprowadzi ekspertka w prezentowanej dziedzinie ze Stowarzyszenia BORIS (Biuro Obsługi Ruchu Inicjatyw Społecznych).
Spotkanie odbędzie się 7 grudnia 2021 r., w godzinach 9.00 -12.00 w sali konferencyjnej Miejskiej Biblioteki Publicznej, ul. Piłsudskiego 1a.
Proszę o potwierdzenie obecności do 6 grudnia do godz. 12.00 na adres: marta.chrost@umminskmaz.pl
Kontakt
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. +48 25 759 53 00, 11 fax +48 25 758 40 25 e-mail boi@umminskmaz.pl www.minsk-maz.pl |
Pracujemy: Płatność bezgotówkowa w kasie Urzędu Miasta
|
Portal Usług Elektronicznych: https://e-minskmaz.pl
Informacja o sposobach komunikacji - kliknij