Nawigacja
AKTUALNOŚCI CZERWIEC 2025
XVII sesja Rady Miasta Mińsk Mazowiecki
Informujemy, że XVII sesja Rady Miasta Mińsk Mazowiecki odbędzie się 23 czerwca 2025 r. (poniedziałek) o godz. 14.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim ul. Tadeusza Kościuszki 3.
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Przyjęcie protokołu z obrad XV i XVI sesji Rady Miasta Mińsk Mazowiecki.
- Ocena ładu, porządku i bezpieczeństwa publicznego w mieście za 2024 r.
- Analiza przygotowań do akcji „Lato w mieście”.
- Analiza przebiegu działań w celu pozyskania funduszy unijnych i innych środków zewnętrznych.
- Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie między sesjami Rady, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady oraz sprawozdanie z realizacji zadań inwestycyjnych Miasta na dzień 5 czerwca 2025 r.
- Rozpatrzenie Raportu o stanie Miasta Mińsk Mazowiecki za 2024 rok:
- debata nad Raportem,
- podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza Miasta Mińsk Mazowiecki.
- Rozpatrzenie sprawy absolutorium dla Burmistrza Miasta za 2024 r.:
- rozpatrzenie sprawozdania Burmistrza Miasta z wykonania budżetu za rok 2024 wraz z informacją o stanie mienia Miasta oraz sprawozdania finansowego Miasta za 2024 r.:
- przedstawienie sprawozdania Burmistrza Miasta z wykonania budżetu Miasta wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej,
- przedstawienie sprawozdania Komisji Rewizyjnej z badania budżetu wraz z wnioskiem w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta,
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku o absolutorium dla Burmistrza Miasta,
- przedstawienie stanowisk komisji stałych Rady Miasta w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu i absolutorium dla Burmistrza Miasta,
- dyskusja i wnioski,
- podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Miasta Mińsk Mazowiecki wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2024;
- podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Mińsk Mazowiecki za rok 2024.
- rozpatrzenie sprawozdania Burmistrza Miasta z wykonania budżetu za rok 2024 wraz z informacją o stanie mienia Miasta oraz sprawozdania finansowego Miasta za 2024 r.:
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy gruntu na rzecz dotychczasowego dzierżawcy;
- w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości obejmującej lokal mieszkalny Nr 6 wraz z pomieszczeniem przynależnym położony przy ul. Topolowej 16;
- zmieniającej uchwałę w sprawie przepisów porządkowych obowiązujących w lokalnym transporcie zbiorowym organizowanym przez miasto Mińsk Mazowiecki;
- zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Programu osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2025 dla mieszkańców Miasta Mińsk Mazowiecki.
- Wolne wnioski i komunikaty.
- Zamknięcie obrad.
Przewodnicząca Rady Miasta
/-/ Barbara Reda
Kontakt
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. +48 25 759 53 00, 11 fax +48 25 758 40 25 e-mail boi@umminskmaz.pl www.minsk-maz.pl |
Pracujemy: Kasa Urzędu Miasta przyjmuje: płatności bezgotówkowe: płatności bezgotówkowe i gotówkowe: |
Portal Usług Elektronicznych: https://e-minskmaz.pl
Informacja o sposobach komunikacji - kliknij