Nawigacja
AKTUALNOŚCI LIPIEC 2023
Ogłoszenie o zbieraniu ofert na realizację usługi w zakresie wykonywania czynności pedagoga ulicy (streetworkera) - 2 osoby dla mieszkańców Miasta Mińsk Mazowiecki
Urząd Miasta w Mińsku Mazowieckim, na podstawie Uchwały Nr XXXV.337.2021 Rady Miasta Mińsk Mazowiecki z dnia 22 listopada 2021 r. w sprawie uchwalenia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Miasta Mińsk Mazowiecki na lata 2022-2025 (Program) ogłasza nabór i zaprasza osoby zainteresowane do składania ofert do pracy na świadczenie usług wsparcia na rzecz mieszkańców Miasta Mińsk Mazowiecki.
Głównym celem Programu jest ograniczenie zdrowotnych i społecznych skutków wynikających używania alkoholu, narkotyków i innych substancji psychoaktywnych oraz zachowań ryzykownych podejmowanych w szczególności przez dzieci
i młodzież.
Zakres zadań, wymagania:
Zakres zadań pedagoga ulicy (streetworkera):
- Praca z dziećmi i młodzieżą w przestrzeni publicznej, w lokalizacji wskazanej przez miasto Mińsk Mazowiecki poprzez animowanie czasu wolnego, współpracę z rodzicami, pracę wychowawczą z wykorzystaniem metody projektu społecznego, obejmująca 8 godzin w tygodniu.
- Bieżące współdziałanie i współpraca z komórkami organizacyjnym Urzędu Miasta, innymi instytucjami zewnętrznymi (Policja, Straż Miejska, Szkoły, i inne) w kierunku przeciwdziałania i ograniczania skutków zjawisk patologicznych i zachowań ryzykownych w społeczności lokalnej, badanie skuteczności udzielonej pomocy, obejmująca 3 godziny w miesiącu.
- Zachowanie profesjonalnego charakteru świadczonych usług.
- Dokumentowanie prowadzonych działań zgodnie z wytycznymi Urzędu.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe (psychologia, pedagogika, socjologia, praca socjalna lub inne, których program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą).
- Doświadczenie w realizacji tego typu zadań.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Wysoko rozwinięta odpowiedzialność, odporność na stres, systematyczność, standardy etyczne, umiejętność podejmowania decyzji oraz wykazywania postawę nastawioną na życzliwą pomoc innym ludziom.
Z uwagi na realizację zadań w zakresie działalności związanej z wychowaniem, edukacja, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub opieka nad nimi osoby wyłonione do zatrudnienia przy realizacji zadania będą sprawdzane w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym zgodnie z art.12 pkt 6 ustawy z dnia 13 majao przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 152 z późn. zm.).
Zatrudnienie:
Zatrudnienie na realizację usługi łączy się z zawarciem umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenie) na okres od 01.09.2023 r. do 31.12.2023 r.
Wymagane dokumenty:
- Podpisane odręcznie curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej.
- Kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Wypełniony i podpisany odręcznie formularz ofertowy.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Pedagog ulicy” w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 lub przesłać pocztą (listem poleconym) lub przesyłką kurierską na adres: Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki w terminie do dnia 17.08.2023 roku (piątek) do godziny 15.00.
Zgłoszenia bez kompletu ww. dokumentów nie będą rozpatrywane.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 17.08.2023 r.
Złożenie oferty nie jest jednoznaczne z przyjęciem jej do realizacji. Wybór oferty nastąpi w oparciu o kryterium kwalifikacji i doświadczenia osób realizujących zadanie – 70%, cena brutto za stawkę godzinową – 30%.
Przy realizacji zadania mają zastosowanie wytyczne określone w Rekomendacjach Krajowego Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom do realizowania i finansowania gminnych programów profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii w 2023 r.
O wyborze oferty oferenci zostaną poinformowani w terminie 7 dni roboczych od dnia dokonania wyboru oferty telefonicznie lub za pomocą wiadomości przesłanych na wskazane adresy e-mail.
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki zastrzega sobie prawo do żądania wyjaśnień lub dodatkowych informacji w toku oceny i badania ofert.
Zastępca Burmistrza Miasta
/-/ Katarzyna Łaziuk
- Formularz oferty (DOCX) 16.9kB
- Formularz oferty (PDF) 136.53kB
Kontakt
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. +48 25 759 53 00, 11 fax +48 25 758 40 25 e-mail boi@umminskmaz.pl www.minsk-maz.pl |
Pracujemy: Płatność bezgotówkowa w kasie Urzędu Miasta
|
Portal Usług Elektronicznych: https://e-minskmaz.pl
Informacja o sposobach komunikacji - kliknij