Nawigacja
AKTUALNOŚCI CZERWIEC 2024
Debata nad Raportem o stanie Miasta Mińsk Mazowiecki za 2023 rok
Mińsk Mazowiecki,10 czerwca 2024 r.
Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad Raportem o stanie Miasta Mińsk Mazowiecki za 2023 rok
Uprzejmie informuję, że zgodnie z art. 28 aa ust. 4 ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 i poz. 721) podczas sesji Rady Miasta Mińsk Mazowiecki, planowanej na 24 czerwca 2024 r. w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim, odbędzie się debata nad Raportem o stanie Miasta Mińsk Mazowiecki za 2023 rok.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami artykułu 28aa ust. 5-8 ww. ustawy, w debacie nad raportem o stanie gminy głos mogą zabrać zarówno radni, jak i mieszkańcy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad Raportem, zobowiązany jest złożyć do Przewodniczącej Rady Miasta Mińsk Mazowiecki pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób (formularz zgłoszenia opublikowany jest poniżej).
W związku z powyższym, zgłoszenia mieszkańców do udziału w debacie nad Raportem o stanie Miasta Mińsk Mazowiecki za 2023 r. przyjmowane są w Urzędzie Miasta Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 1 (pok. 115) do 21 czerwca 2024 r.
Ponadto informuję, że mieszkańcy będą dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącą Rady Miasta. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Przewodnicząca Komisji
/-/ mgr Barbara Reda
Kontakt
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. +48 25 759 53 00, 11 fax +48 25 758 40 25 e-mail boi@umminskmaz.pl www.minsk-maz.pl |
Pracujemy: Kasa Urzędu Miasta przyjmuje: płatności bezgotówkowe: płatności bezgotówkowe i gotówkowe: |
Portal Usług Elektronicznych: https://e-minskmaz.pl
Informacja o sposobach komunikacji - kliknij