Nawigacja
AKTUALNOŚCI SIERPIEŃ 2020
Informacja o umowie dot. usuwania azbestu
INFORMACJA
W dniu 6 sierpnia 2020 roku podpisano umowę dotacji Nr 1858/20/OZ/DA na dofinansowanie realizacji zadania pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.
Całkowity koszt netto realizacji zadania wyniesie 26.910,00 zł. Procentowy udział środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w realizacji tego zadania wyniesie 70%. Pozostały wkład wniesie Miasto Mińsk Mazowiecki.
W tym roku zdemontowanych i przekazanych do utylizacji zostanie 3270 m2, tj. 49,05 Mg pokryć dachowych, wykonanych z płyt cementowo – azbestowych, w różnym stopniu uszkodzenia.
O dofinansowanie zadania mogli ubiegać się właściciele nieruchomości położonych w Mińsku Mazowieckim (osoby fizyczne), nieprowadzące działalności gospodarczej.
Azbest zaliczany jest do substancji o udowodnionym działaniu rakotwórczym, szkodliwym dla człowieka, w związku z powyższym zasadne jest aby dokonać jego demontażu i przekazania do utylizacji.
Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu Miasta Mińsk Mazowiecki dofinansowano w formie dotacji przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w formie dotacji w kwocie 18.837,00 zł.
z up. BURMISTRZA
Krzysztof Michalik
/-/ Zastępca Burmistrza
- Informacja dot. azbestu (PDF) 317.76kB
Kontakt
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki ul. Konstytucji 3 Maja 1 05-300 Mińsk Mazowiecki tel. +48 25 759 53 00, 11 fax +48 25 758 40 25 e-mail boi@umminskmaz.pl www.minsk-maz.pl |
Pracujemy: Płatność bezgotówkowa w kasie Urzędu Miasta
|
Portal Usług Elektronicznych: https://e-minskmaz.pl
Informacja o sposobach komunikacji - kliknij